Posted by on 14 sierpnia 2018

Ostatnia część książki omawia różne aspekty sytuacji uczenia się. Rozdziały od X do XIII dotyczą zastosowania różnych koncepcji i teorii uczenia się w sytuacji szkolnej. W rozdziałach X i XI rozważono dwa różne podejścia do uczenia się: podejście stawiające nauczyciela w punkcie centralnym i podejście stawiające w centrum dziecko. Rozdziały XII i XIII dotyczą zespołu klasowego, przy czym rozdział XII omawia dyscyplinę a rozdział XIII – posługiwanie się metodą zespołową w nauce szkolnej. Rozdziały XIV i XV dotyczą głównie posługiwania sie testami i pomiarami przy ocenie uczenia się i przy stawianiu diagnozy w trudnych wypadkach. Przedmiotem rozważań rozdziału IV jest sytuacja uczenia się dzieci potrzebujących specjalnej troski, natomiast rozdział XVI dotyczy pracy wychowawców klasowych oraz specjalistów wchodzących w skład szkolnego personelu. Ostatni rozdział omawia zagadnienia z zakresu psychologii stanowiące istotną część wyks ztałcenia zawodowego nauczyciela, jak również niektóre czynniki i siły integrujące i dezintegrujące, które czynią zawód nauczyciela ciężkim a jednocześnie przynoszącym zadowolenie. STRESZCZENIE Zadaniem psychologii wychowawczej jest dopomóc nauczycielom i kandydatom na nauczycieli lepiej rozumieć wychowanie i jego procesy. Chociaż większość studentów w pewien sposób rozumie wychowanie, jako że przez szereg lat uczestniczyła w tym procesie, to jednak ich rozumienie~ jest niepełne ze względu na nieuświadamianie sobie znaczenia czynników psychologicznych. [więcej w: nowa lista leków refundowanych, skierowanie do szpitala uzdrowiskowego nfz, lek bez recepty na grzybicę pochwy ]

Powiązane tematy z artykułem: lek bez recepty na grzybicę pochwy nowa lista leków refundowanych skierowanie do szpitala uzdrowiskowego nfz

Posted by on 14 sierpnia 2018

Ostatnia część książki omawia różne aspekty sytuacji uczenia się. Rozdziały od X do XIII dotyczą zastosowania różnych koncepcji i teorii uczenia się w sytuacji szkolnej. W rozdziałach X i XI rozważono dwa różne podejścia do uczenia się: podejście stawiające nauczyciela w punkcie centralnym i podejście stawiające w centrum dziecko. Rozdziały XII i XIII dotyczą zespołu klasowego, przy czym rozdział XII omawia dyscyplinę a rozdział XIII – posługiwanie się metodą zespołową w nauce szkolnej. Rozdziały XIV i XV dotyczą głównie posługiwania sie testami i pomiarami przy ocenie uczenia się i przy stawianiu diagnozy w trudnych wypadkach. Przedmiotem rozważań rozdziału IV jest sytuacja uczenia się dzieci potrzebujących specjalnej troski, natomiast rozdział XVI dotyczy pracy wychowawców klasowych oraz specjalistów wchodzących w skład szkolnego personelu. Ostatni rozdział omawia zagadnienia z zakresu psychologii stanowiące istotną część wyks ztałcenia zawodowego nauczyciela, jak również niektóre czynniki i siły integrujące i dezintegrujące, które czynią zawód nauczyciela ciężkim a jednocześnie przynoszącym zadowolenie. STRESZCZENIE Zadaniem psychologii wychowawczej jest dopomóc nauczycielom i kandydatom na nauczycieli lepiej rozumieć wychowanie i jego procesy. Chociaż większość studentów w pewien sposób rozumie wychowanie, jako że przez szereg lat uczestniczyła w tym procesie, to jednak ich rozumienie~ jest niepełne ze względu na nieuświadamianie sobie znaczenia czynników psychologicznych. [więcej w: nowa lista leków refundowanych, skierowanie do szpitala uzdrowiskowego nfz, lek bez recepty na grzybicę pochwy ]

Powiązane tematy z artykułem: lek bez recepty na grzybicę pochwy nowa lista leków refundowanych skierowanie do szpitala uzdrowiskowego nfz